När livet ändras

Fick diagnosen elakartad tumör, är nu opererad och fått reda på att tumören var godartad! Följ min dagliga resa och kamp i sjukdomen. -

Post

Publicerad 2013-10-03 13:59:36 i Allmänt,

 
Idag kom det post. Förstod direkt att det var tid för röntgen, det stämde.Onsdagen den 9/10 är jag välkommen för att lägga mej tillrätta i den stora röntgenapparaten. En undersökning jag gjort förr och inte är så orolig för,  även om jag såklart helst skulle slippa. Reaktionen blev pirr i magen och en oroskänsla. Inte för själva röntgen utan för att det närmar sig operationen och allt vad det innebär. Men men. Det är bara att göra och kämpa på. Ett steg närmre ett friskt liv!  Linda ♥

Kommentarer

Postat av: AnnCathrine Andersson

Publicerad 2013-10-07 11:42:00

Vad bra att du ska in redan på onsdag. Kommer du ihåg när jag följde med dig till ryggröntgen på Sahlgrenska (för 100 år sen)? Vad det en MR? Tänker på dig! puss

Svar: Visst kommer jag ihåg!! Det är samma ställe, så jag ska tänka på dej. Kramar!
linda meurlinger

Postat av: Johanna en

Publicerad 2013-10-07 22:35:03

Äntligen! Dessutom är det en bra dag eftersom K fyller år då. Vi ska skicka över lite positiv energi från det:)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela